خانه / جامع بزرگسالان / دانلود رایگان مجموعه American English Files

دانلود رایگان مجموعه American English Files

دانلود رایگان مجموعه American English Files

درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر! امروز با دانلود رایگان مجموعه American English Files همراه شما هستیم.

کتاب های American English File، یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه دوره های آموزش زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه در قالب ۶ سطح آموزشی (Starter، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵) می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، ویرایش دوم (Second Edition) این مجموعه می باشد. این مجموعه در اکثر آموزشگاه های زبان کشور تدریس می شود.

دانلود کامل مجموعه American English Files
دانلود کامل مجموعه American English Files

هر کتاب از مجموعه امریکن انگلیش فایل دارای بین 10 تا 12 درس می باشد که در هر درس بیشترین تمرکز روی سه بخش گرامر، واژگان و تلفظ معطوف شده است. یکی از مهمترین نقاط قوت این مجموعه این است که برای تقویت مهارت گفتاری (مکالمه) بسیار مناسب می باشد.

نویسندگان کتاب امریکن انگلیش فایل برای نوشتن آن این قانون را مد نظر داشتند، که مطلبی که در کتاب آموزشی انگلیسی می آید باید برای خواننده آن به زبان خودش جالب باشد وگرنه آن مطالب به زبان انگلیسی هم برای او جذابیتی ندارد. تلاش شده مطالب این کتاب طوری نوشته شود که باعث ایجاد فکر و بحث در بین زبان آموزان شود. برای ایجاد ارتباط بهتر بین زبان آموزان، این کتاب به طور ویژه بر روی تلفظ کار می کند. در واقع تحقیقات نشان داده که مشکلات در تلفظ (Pronunciation) بیشترین تاثیر منفی را در ایجاد ارتباط دارد.در کتاب American English File آموزش نکات تلفظی به صورت آهسته و پیوسته است و در تمام دروس نکات کوتاهی آموزش داده می شود.

هم اکنون میتوانید بصورت رایگان تمامی سطوح این کتاب ها  از هلو تیچر دانلود کنید.

 

کتاب سطح مقدماتی

 

کتاب سطح 1

کتاب سطح 2

کتاب سطح 3

کتاب سطح 4

کتاب سطح 5

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

8 نظر

  1. کتابای امریکن فایل بهترن یا تاپ ناچ؟

  2. خیلی ممنونم نیاز داشتم. تشکر

  3. مرسی هلو تیچر کیفیتش عالی بود

  4. عالی بود مرسی جناب 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *