خانه / کنکور و آزمون استخدامی / بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری

بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری

بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری

سلام بر همراهان عزیز سایت هلو تیچر. امروز قصد داریم بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری را برای شما معرفی کنیم.

بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری
بهترین منابع زبان عمومی کنکور ارشد و دکتری

همواره منابع زیادی برای کنکور زبان عمومی ارشد و دکتری معرفی میشود. بدون اتلاف وقت شما میتوانید منابع زیر را از وبسایت هلو تیچر دانلود کنید.

 

منابع مخصوص واژگان

1) کتاب 1100 واژه

کتاب 1100 واژه از انتشارات بارونز منتشر شده  که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد. این کتاب یکی از منابع اصلی لغات  در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل و همچنین زبان عمومی آزمون ارشد و دکتری در ایران محسوب می شود. لازم به ذکر است سطح لغات کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز قدری دشوار تر از سایر کتب مشابه در این زمینه است و به طور معمول توسط زبان آموزان در سطوح متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود کتاب 1100 واژه
دانلود کتاب 1100 واژه

بهتر است قبل از خواندن کتاب1100 واژه، کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی را مطالعه کرده باشید. با مطالعه این کتاب زبان‌آموزان به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی زبان انگلیسی می‌رسند.

کل واژگان کتاب1100 در 46 هفته ارائه می‌شود. در هر هفته شما با 20 لغت جدید مواجه می‌شوید.

اگر وقت زیادی دارید، این کتاب جهت ازمون ارشد و دکتری پیشنهاد میشود. اگر سطح زبان انگلیسی ضعیفی  دارید، به شما پیشنهاد نمیشود.

دانلود رایگان کتاب 1100

2) لغات ضروری تافل

کتاب Essential words for TOEFL نوشته McGraw_Hill یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین کتاب های لغت و واژگان برای آزمون تافل می باشد. از لغات این کتاب همواره در آزمون های مختلف از جمله کنکور ارشد و دکترا، مورد استفاده قرار گرفته است.

دانلود کتاب Essential Vocabulary for the TOEFL
دانلود کتاب Essential Vocabulary for the TOEFL

خصوصیات اصلی این کتاب:

•  ارائه تمرین هایی در راستای ایجاد و تقویت مهارت هایی از جمله در حوزه نقل بیان (paraphrasing)، درک مطلب  (comprehension) و کاربرد واژگان جدید (using new words) در نوشتار
•   در مجموعه حاضر واژگان آکادمیک و دانشگاهی ارائه شده و به آموزش و فهم واژگان، ساخت و ضبط واژگان و کاربرد آن ها به همراه تمرین هایی پرداخته می شود.
•  این مجموعه 20 متن آکادمیک (reading) را با تمرکز بر واژگان پیشرفته از مجموعه لیست واژگان آکادمیک (Academic Word List)  دربرگرفته و دیالوگ هایی را در زمینه زندگی دانشگاهی شامل می شود.

لغات این کتاب برای تمام متقاضیان کنکور ارشد و دکتری پیشنهاد میشود.

هم اکنون میتوانید بصورت رایگان این کتاب را از سایت هلو تیچر دانلود کنید.

3) کتاب 504 واژه

کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی یا 504Absolutely Essential Words از محبوب‌ترین کتاب های موجود در زمینه آموزش واژگان زبان انگلیسی در سطح متوسط است که مورد تایید صاحب‌نظران آموزش زبان قرار گرفته است و از منابع معروف کنکورها و دیگر آزمون های بین المللی زبان است.

دانلود کتاب 504 واژه
دانلود کتاب 504 واژه

در این کتاب شما میتوانید مترادف ها و متضاد کلمات را با مثال و یک داستان کوتاه متشکل از تمام لغتهای آن درس بخوانید. در هر درس ۱۲ لغت به کار برده شده است.

هم اکنون می توانید رایگان از سایت هلو تیچر دانلود کنید.

 

دانلود کتاب 504

دانلود فایل صوتی کتاب 504

4)کتاب Words You Should Know in High School

کتاب Words You Should Know in High School شامل 1000 لغت مهم است که کسی که دبیرستان رو داره تموم میکنه باید بلد باشه (یه جورایی میخواد بگه لغات ضروری انگلیسی) .

دانلود کتاب Words You Should Know in High School
دانلود کتاب Words You Should Know in High School  لغاتی که در دبیرستان باید بدانید

این کتاب ساده و جالب  شما را با دایره‌ی لغاتی که در دنیای واقعی به آن‌ها نیاز دارید تا در مورد موضوعات روزمره صحبت کنید یا در باره‌ی آن‌ها مقاله بنویسید، آشنا می‌سازد. در میان صفحات این کتاب سرگرم‌کننده می‌توانید معنی کلماتی را که به صورت غلط به کار می‌روند پیدا کرده و به طرز املا و انشای آن‌ها به خوبی پی ببرید. اگر برای تشخیص کلمات مترادف و یا متضاد نیز مشکل دارید، می‌توانید روی این کتاب حساب باز کنید.

این کتاب همچنین یکی از منابع آزمون کارشناسی ارشد زبان انگلیسی نیز می باشد. در کتاب حاضر واژگان دروس به صورت موضوعی مرتب شده اند و پس از هر درس تمریناتی نیز برای واژگان آموزش داده شده ارائه شده است.

دانلود این کتاب

منابع مخصوص گرامر

1) کتاب های Grammar in use

دانلود کتاب Grammar in use سطح متوسط
دانلود کتاب Grammar in use سطح متوسط

در زمینه گرامر زبان انگلیسی کتاب های زیادی در جهان به چاپ رسیده است که تعدادی از آنها مطرح و دارای کیفیت بالا می باشند. بی شک یکی از بهترین این کتاب ها در جهان مجموعه کتاب های Grammar in Use می باشد.کتاب های English Grammar in Use عضوی از سری مجموعه کتاب های English in Use است که توسط انتشارات دانشگاه کمبریج ارائه شده و در زمینه های مختلفی همچون گرامر، واژگان، تلفظ، و Collocation منتشر می شود.هر کدام از کتاب های سطوح این مجموعه دارای بیش از 100 درس می باشد.

اگر در زبان ضعیف هستید، سطح پایه دانلود کنید. اگر پایه بهتری دارید، سطح متوسط و دانلود کنید.

دانلود سطح متوسط:

دانلود سطح پایه:

2) جزوه خلاصه و مختصر گرامر

اگر زمان بسیار کمی دارید و در کمترین زمان ممکن قصد مطالعه برای ازمون دارید، این جزوه مناسب شماست.از مهمترین خصوصیات این جزوه اینکه هم خلاصه هست هم جامع! بنابراین وقت زیادی نمیگیره و مناسب همه ی مقاطع و آزمون ها می باشد.

از لینک زیر دانلود کنید:

منبع جامع

و اما اگر حوصله و وقت مطالعه چندین کتاب ندارید و به دنبال یک کتاب جامع که هم شامل لغات و گرامر همراه با تست می باشد هستید، و از بابت پرداخت پول برای خرید این کتاب مشکلی ندارید، کتاب های مدرسان شریف پیشنهاد ما برای شما هستند.

این کتاب در اکثر فروشگاه های کتاب در دسترس میباشد و یا میتوانید از لینک های زیر  اینترنتی خرید کنید.

کتاب ارشد

کتاب دکتری

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *