خانه / آزمون جی آر ای (GRE) / دانلود کتاب و نرم افزار 17th Edition بارونز جی ار ای

دانلود کتاب و نرم افزار 17th Edition بارونز جی ار ای

دانلود کتاب و نرم افزار Barron’s – GRE 17th Edition بارونز جی ار ای

سلام بر دوست داران سایت هلو تیچر! امروز دانلود کتاب Barron’s – GRE 17th Edition  یا بارونز جی ار ای را برای شما عزیزان قرار داده ایم. اما قبل از دانلود شما را با اطلاعاتی در خصوص این کتاب همراهی می کنیم.

دانلود کتاب Barron's - GRE 17th Edition
دانلود کتاب و نرم افزار بارونز جی ار ای

آزمون GRE چیست؟

آزمون جی آر ای جنرال (GRE ) آزمونی است که جهت ادامه ی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر در دانشگاههای آمریکا و اکثر مراکز دانشگاهی کانادا و تا حدودی در اروپا مورد نیاز میباشد.

در سالهای پیش آزمون GRE  برای رشته های مهندسی و غیر مدیریتی، مورد پذیرش مراکز دانشگاهی بود اما پس از تغییرات بنیادی آزمون جی ار ای در سال 2011 اکثر دانشگاههای مدیریت آمریکا، کانادا و اروپا اقدام به معادلسازی این آزمون با آزمون جی مت GMAT نموده و در حقیقت هر یک از آزمونهای جی آر ای و یا جی مت جهت ورود به مراکز دانشگاهی مدیریت مورد پذیرش قرار گرفتند.

آزمون جی آر ای جنرال GRE دارای سه بخش میباشد

Verbal Reasoning یا بخش استدلال کلامی GRE که به هدف سنجش قدرت تحلیل و آنالیز متون، لغات، عبارات و همچنین میزان آشنایی متقاضی با مبحث “تفکر انتقادی” Critical Thinking طراحی گردیده است.

به هدف سنجش قدرت تحلیل و آنالیز متون، لغات، عبارات و همچنین میزان آشنایی متقاضی با مبحث “تفکر انتقادی” Critical Thinking طراحی گردیده است.

Quantitative Reasoning یا بخش استدلال ریاضی GRE که به هدف سنجش قدرت تحلیل و حل مسائل ریاضی طراحی گردیده است. مباحث اصلی ریاضیات شامل جبر، علم حساب ( با حسابان اشتباه گرفته نشود)، هندسه و آمار و احتمال میباشد.

Analytical Writing یا نوشتار تحلیلی GRE که به هدف سنجش قدرت تحلیل و همچنین میزان متقاعد کننده بودن نظرات و دلایل اقامه شده توسط متقاضی طراحی گردیده است. این بخش از آزمون جی آر ای از لحاظ اهداف و ابعاد مورد سنجش، شباهتی به بخش نوشتاری آزمونهایی مانند آیلتس یا تافل ندارد.

این کتاب بصورت کامل همه بخش ها را توضیح داده و چندین تست شبیه آزمون GRE بصورت کامل همراه با پاسخ نامه آورده است. اکنون می توانید این کتاب را بهمراه نرم افزار آن بصورت رایگان از هلو تیچر دانلود کنید.

دانلود کتاب Barron’s – GRE 17th Edition

(حجم 7.454 مگابایت)

دانلود نرم افزار کتاب Barron’s – GRE 17th Edition

Barron’s – GRE 17th Edition (2008) CDROM_www.hellooteacher.ir (حجم 7.466 مگابایت)

 

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

حتما ببینید

دانلود رایگان کتاب GRE Mathematics Test Practice Book

دانلود کتاب GRE Mathematics Test Practice Book جی ار ای ریاضیات

دانلود کتاب GRE Mathematics Test Practice Book سلام بر همراهان همیشگی سایت هلو تیچر ! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *