خانه / مجله تدریس و یادگیری هلو تیچر / بهترین ابزارها و نرم افزارهای ویرایش متون انگلیسی

بهترین ابزارها و نرم افزارهای ویرایش متون انگلیسی

بهترین ابزارها و نرم افزارهای ویرایش متون انگلیسی

درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر. امروز قصد داریم برای شما دانلود کتاب های Inside Reading قرار داده ایم.

نرم افزار Grammarly

نرم افزار Grammarly
نرم افزار Grammarly

قطعا تبلیغ این برنامه را دیده اید! فوق العاده هوشمند و قوی و در واقع بهترین در این زمینه! این برنامه به دو شکل وجود دارد: می توانید افزونه آن را بر روی مرورگر گوگل کروم یا فایرفاکس نصب کنید. می توانید پلاگین آن را روی نرم افزار ورد نصب کنید و خیلی راحت موقع تایپ اشتباهات خود را تشخیص دهید. نکته جالب در مورد این برنامه این است که می توانید مشخص کنید در حال تایپ چه نوع متنی هستید، رسمی، دوستانه یا نیمه رسمی و خود برنامه بر اساس انتخاب شما، اشکالات متن را تصحیح می کند.

نرم افزار Grammarly هم برای افراد غیر انگلیسی زبان و هم برای افراد انگلیسی زبان، مفید است. این نرم افزار برای افرادی که با نگارش متون انگلیسی سروکار دارند، بیشترین کاربرد را دارد؛ افرادی مانند وبلاگ نویسان، کارشناسان تولید محتوا، نویسندگان، متخصصان که می خواهند گزارش و نوشته دقیقی را در رسانه‌های اجتماعی و مقالات علمی ارائه دهند. همچنین دانشجویانی که می‌خواهند مقاله و پایان نامه به انگلیسی بنویسند با  کمک این نرم افزار می‌توانند اشتباهات گرامری، املایی و ساختاری نوشته خود را به حداقل برسانند.

 

ویرایش آنلاین StackEdit

ویرایش آنلاین StackEdit
ویرایش آنلاین StackEdit

کار با StackEdit برای تهیه اسناد در قالب Markdown بسیار آسان است. Markdown سبک و محتوا را از هم جدا می کند و با پلاگین مناسب امکان کپی بدون دردسر در CMS مورد علاقه شما را فراهم می‌کند. اگر چه این ویرایشگر امکان ویرایش متون فارسی را ندارد، اما می‌توانید StackEdit را به Google Drive یا Dropbox متصل کنید و از همگام سازی خودکار به عنوان پشتیبان استفاده کنید.

همچنین می‌توانید به راحتی نوشته‌هایتان را از داخل StackEdit در وردپرس،Tumblr ، Github و غیره منتشر کرده و از آن برای ساخت PDF استفاده کنید.

 

نرم افزار قدرتمند White Smoke

نرم افزار قدرتمند White Smoke 
نرم افزار قدرتمند White Smoke

این نرم افزار یکی از بهترین ها در زمینه تصحیح آفلاین متون است ولی به شرطی که بتوانید نسخه جدید آن را پیدا کنید. برای دانلود نسخه ۲۰۱۲ کرک شده آن کلیک کنید! درواقع اگر دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا هستید و یا استاد دانشگاه هستید و میخواهید مقاله ای را برای چاپ در نشریات معتبر انگلیسی ارسال کنید نرم افزار WhiteSmoke به شما کمک می کند تا یک مقاله انگلیسی بدون مشکلات ساختاری را ارائه دهید. یکی از شرایطی که باعث می شود یک مقاله بتواند در یک نشریه معتبر انگلیسی به چاپ برسد ا

ین است که از لحاظ ساختاری و املایی و دستوری مشکلی نداشته باشد. این نرم افزار به صورت پیشرفته مشکلات ساختاری یک متن انگلیسی را به شما نشان می دهد. شاید بگوئید نرم افزار Microsoft Word هم این کار را انجام می دهد. اما پاسخ این است که این نرم افزار کاری فراتر از غلط یابی املائی و دستوری را انجام می دهد.

 

ویرایش متن انگلیسی با Hemingway

ویرایش متن انگلیسی با Hemingway
ویرایش متن انگلیسی با Hemingway

این سایت ویرایش متن آنلاین که با الهام از نویسنده معروف ارنست همینگوی نامگذاری شده است، به شما کمک می‌کند تا سبک و خوانایی نوشته‌های خود را بهبود ببخشید.

همینگوی از چند جهت به شما کمک می‌کند. این برنامه طول جملات شما را بررسی می‌کند و برای آسان‌تر شدن خواندن به شما در مورد چگونگی کاهش قیدها و همچنین ساده کردن متن خود به شما توصیه می‌کند.

در پایان به شما نمره ای در مورد خوانایی و همچنین پیگیری معیارهایی مانند تعداد کلمات، پاراگراف‌ها و جملات می دهد.

همینگوی بهبودهای بالقوه‌ای که می توانید ایجاد کنید را برجسته می‌کند، اما در بعضی موارد شما را در چگونگی ایجاد این بهبود رها می کند.

 

همچنین میتوانید از طریق لینک های زیر، بصورت رایگان و آنلاین، متن های انگلیسی را ویرایش کنید:

https://www.gingersoftware.com/grammarcheck

https://languagetool.org/

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

 

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

حتما ببینید

آزمون دولینگو

آزمون دولینگو duolingo

آزمون دولینگو درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر. امروز قصد داریم بصورت کامل درباره آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *