خانه / مجله تدریس و یادگیری هلو تیچر / ثبت نام کلاس های خصوصی آنلاین با رضا فتاحی

ثبت نام کلاس های خصوصی آنلاین با رضا فتاحی

ثبت نام کلاس های خصوصی آنلاین با رضا فتاحی

رضا فتاحی
کلاس خصوصی زبان انگلیسی

درود بر شما دوستداران وب سایت هلو تیچر.

این جانب رضا فتاحی با بیش از 10 سال سابقه تدریس در حوزه زبان انگلیسی افتخار اینو دارم که بتوانم حضوری در شهر شیراز و یا بصورت آنلاین از سراسر کشور،در خدمت هم میهنانم باشم.

 

کلاس های آیلتس

در خصوص این کلاس ها من از مجموعه باارزش Mindset for ielts و مطالب آموزشی Simon استفاده می کنم که میتوانید بصورت رایگان از سایت هلو تیچر دانلود کنید. همچنین برا عزیزانی که سطح دانش عمومی پایینی دارند ابتدا زبان پایه کار میشود.

کلاس های مکالمه

در خصوص این کلاس ها من از مجموعه Speak Now استفاده میکنم که  میتوانید بصورت رایگان از سایت هلو تیچر دانلود کنید. تجربه نشون داده که این کتاب ها در زمینه آموزش مکالمه بسیار موثر هستند و اکثر زبان آموزان نیز این کتاب و دوست دارند. مجموعا 4 کتاب هستند و هر کتاب 8 جلسه.

کلاس های جامع

دوستانی که قصد دارن بصورت جامع همه مهارت های زبان انگلیسی را فرا بگیرند، من با روش تدریس کتاب های تاپ ناچ و در کنار اون اصطلاحات و لغات مورد نیاز را تدریس میکنم.

کلاس های کنکور

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس ها، هزینه ها و ساعات کلاس ها و ثبت نام می توانید از طریق ایمیل، واتس اپ، پیج اینستاگرام، و یا فرم تماس زیر با من در ارتباط باشید.

What’s app: 09164483763

Email Address: Uzerafattahi@gmail.com

https://www.instagram.com/helloo_teacher

     

     

     

    درباره‌ی Reza Fattahi

    سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

    حتما ببینید

    آزمون دولینگو

    آزمون دولینگو duolingo

    آزمون دولینگو درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر. امروز قصد داریم بصورت کامل درباره آزمون …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *