خانه / آزمون MSRT / دانلود کتاب های Select Readings ویرایش جدید

دانلود کتاب های Select Readings ویرایش جدید

دانلود کتاب های Select Readings ویرایش جدید

درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر! امروز دانلود کتاب های Select Readings ویرایش جدید را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

مجموعه کتاب های حاضر با نام Select Readings را می توان یکی از مجموعه کتاب های خیلی خوب آموزش مهارت ریدینگ برای تمام زبان آموزان ازجمله زبان آموزان آیلتس و تافل دانست. این مجموعه که توسط انتشارات آکسفورد در چهار سطح سطح  ارائه شده است. این مجموعه با ارائه مقالات انگلیسی جالب به تقویت مهارت درک مطلب، افزایش دایره لغات و قدرت تجزیه و تحیلیلی زبان آموزان کمکی شایانی می کند.

دانلود کتاب های Select Reading ویرایش جدید
دانلود کتاب های Select Reading ویرایش جدید

نکته مهم در مورد کتاب های Select Readings ویرایش دوم این است که در ویرایش جدید این مجموعه امکانات جدیدی شامل متن های با موضوعات مختلف جدید، فعالیت های متنوع جدید مربوط به ارزیابی مهارت درک مطلب زبان آموزان، و ارائه 4 فصل جدید برای هر سطح که کل فصل های هر مجموعه را به عدد 14 می رساند.

این سری از کتاب ها انتخاب بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی بوده است و در مراکز آموزشی متعددی به عنوان یک منبع برای درس زبان عمومی تدریس می شود.  همچنین برای تمرین و تقویت ریدینگ آیلتس و تافل، این کتاب ها بسیار مفید هستند.

مقالاتی که در مجموعه کتاب های Select Readings استفاده شده اند از منابع متنوعی همچون روزنامه ها، مجلات، مقالات شخصی، مصاحبه ها… انتخاب شده اند. مقالات ارائه شده در این مجموعه هر چه جلوتر می روند از لحاظ سطح، دشوارتر می شوند.

در مقایسه با سایر کتاب های آموزش درک مطلب زبان انگلیسی، کتاب های Select Readings ویرایش دوم قطعا یکی از بهترین هاست چرا که سطح لغات موجود در هر مجموعه و تنوع موضوعی ارائه شده در هر سطح به خوبی گواه حرفه ای بودن و کاربردی بودن این مجموعه فوق العاده انتشارات آکسفورد می باشد.

 

سطح Elementary

 

کتاب

فایل صوتی

سطح Pre intermediate

 

کتاب

فایل صوتی

سطح Intermediate

کتاب

 

فایل صوتی

سطح Upper intermediate

کتاب

 

فایل صوتی

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

حتما ببینید

دانلود نمونه سوالات آزمون MSRT

دانلود نمونه سوالات آزمون MSRT

دانلود نمونه سوالات آزمون MSRT سلام بر همراهان سایت هلو تیچر! امروز برای شما دانلود نمونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *