خانه / آزمون تافل (TOEFL) / دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر! امروز برای شما دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL قرار داده ایم.

کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL از منابع لغت برای تافل است و به شما کمک می کند تا واژگانی را که ممکن است در بخش writing یا speaking تافل با آن مواجه می شوید، را یاد بگیرید. حتی در بخش reading و speaking به واژگانی نیاز خواهید داشت که در کتاب آن ها را تمرین می کنید.

دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL
دانلود کتاب Check Your Vocabulary for TOEFL

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی تمرین به کمک تست ها و نمونه سوالات جذاب است. کتاب مذکور در زمینه دایره لغات آزمون تافل ارائه گردیده است. کتاب در حدود 60 تا 70 درس می باشد که در هر درس 10 تا 15 واژه مهم و اساسی معرفی می گردد. این سری از کتاب ها می تواند مورد استفاده اساتید و زبان آموزان قرار گیرد.

ساختار کتاب

این کتاب به دو بخش تقسیم شده‌است . بخش اول با واژگان و لغات کلی از جمله مترادف ها، اصطلاحات و ضرب المثل ها، و افعال مرکب سر و کار دارد . بخش دوم و کوچک‌تر مربوط به موضوعات خاص است و بر روی برخی از موضوعاتی تمرکز می‌کند که به طور منظم در آزمون تافل ظاهر می‌شوند. هر موضوع با سوالات معمول نوشتاری (Writing) تافل همراه است که به شما شانس استفاده از واژگان کلیدی در یک مقاله را می‌دهد. یک پاسخنامه جامع در پشت کتاب وجود دارد.

 

این کتاب و بصورت رایگان از وبسایت هلو تیچر دانلود کنید:

 

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

حتما ببینید

دانلود كتاب Barron's Toefl Ibt

دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل

دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل درود بر همراهان سایت هلو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *