خانه / آزمون تافل (TOEFL) / دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل

دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل

دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل

درود بر همراهان سایت هلو تیچر ! امروز برای شما دانلود کتاب Barron’s Toefl Ibt بارونز تافل و نرم افزار این کتاب را قرار داده ایم.

یکی از مهم ترین کتاب ها برای آمادگی آزمون تافل ، سری کتاب های Barron’s است. کتاب تافل بارونز از کتب جامع در زمینه آموزش مهارت های تافل می باشد. در این کتاب داوطلبین با توضیحات مهارت های چهار گانه ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ آزمون تافل آشنا می شوند. هم چنین این کتاب به مهارت های جانبی note taking، paraphrasing  و summarizing می پردازد. از نقاط مثبت این کتاب این  است که هفت مدل کامل آزمون تافل را با توضیحات یا نمونه هایی برای تمام سوالات، شامل مقالات نمونه و پاسخ های گفتاری، ارائه می دهد. نویسنده کتاب خط مشیی مشخص برای یادگیری نکات آزمون تافل را به زبان آموزان ارائه می دهد.

دانلود كتاب Barron's Toefl Ibt
دانلود كتاب و نرم افزار Barron’s Toefl Ibt

نرم افزار برونز مشابه آزمون اصلی تافل بوده و از این جهت مطالعه آن به شما پیشنهاد می شود . هم چنین به دلیل شباهت با آزمون اصلی ، باید متون این کتاب را با استراتژی گفته شده در ویدئوهای نوتفول خواند تا این استراتژی با تمرین و تکرار در ذهن تثبیت گردد . این نرم افزار دارای 8 آزمون جامع بوده و بسیاری از سوالات شما در آزمون اصلی تافل مانند زمان بندی ها ،دستورالعمل ها، نحوه پاسخ دادن به سوالات مختلف و .. را بصورت خودبخود پاسخ می دهد .

سوالات بخش لیسینینگ کتاب در قالب و مشابه آزمون اصلی می باشند . متون لیسینینگ های این نرم افزار داخل کتاب موجود می باشند . پس از تکمیل هر آزمون ، غلط یابی کرده و لغات و اصطلاحات جدید را استخراج نمایید .

هم اکنون میتوانید بصورت رایگان از هلو تیچر دانلود کنید.

دانلود کتاب pdf

دانلود نرم افزار

 

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

حتما ببینید

دانلود کتاب 400 لغت ضروری تافل

دانلود کتاب 400 لغت ضروری تافل

دانلود کتاب 400 لغت ضروری تافل درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر. امروز برای شما دانلود رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *