خانه / تقویت تلفظ و لهجه انگلیسی / دانلود کتاب better English pronunciation

دانلود کتاب better English pronunciation

دانلود کتاب better English pronunciation

درود بر همراهان همیشگی هلو تیچر. امروز برای شما دانلود کتاب better English pronunciation قرار داده ایم.

کتاب های محبوب کمی در خصوص تقویت تلفظ زبان انگلیسی در بازار موجود می باشد. که یکی از آن ها کتاب فوق می باشد.

فایل پی دی اف مجموعه در ابتدا آواها و صداها را همراه با مثال ارائه می کند و سپس آن واژه ها را با توجه به معنی با کلمات هم آوای دیگر که تلفظ مشابه دارند، مقایسه کرده است.

دانلود کتاب better English pronunciation
دانلود کتاب better English pronunciation

معرفی علائم فونتیک به طورکامل و کاربرد آن ها در متن و نیز توضیح چگونگی استفاده اندامهای گویایی نظیر زبان، دهان و… همراه با فایل صوتی یکی از ویژگی های این کتاب است. مولف مجموعه J.D. O’Connor  مدرس آواشناسی دانشگاه لندن است و انتشارات دانشگاه کمبریج آن را منتشر کرده است.

کتاب Better English Pronunciation با راهکاری بسیار مشخص و واضح آماده‌شده است تا به شما زبان‌آموزان عزیز کمک کند تلفظی بهتر در زبان انگلیسی داشته باشید، بهتر از آنچه تاکنون انجام می‌دادید.

این مجموعه حاوی یک فایل صوتی که مشتمل بر هشت بخش می باشد و یک کتاب الکترونیکی است. کتاب Better English Pronunciation مشتمل برهفت فصل آموزشی است.
در واقع باید از این ۲ فایل به صورت همزمان استفاده کنید، زیرا در کتاب قسمت هایی وجود دارد که تلفظ اصوات و کلمات را آموزش می دهد که آموزش این قسمت با فایل صوتی و شنیدن آن اصوات و کلمات امکان پذیر است. همچنین استفاده همزمان از این دو فایل باعث یادگیری بهتر زبان آموزان می شود.

 

دانلود رایگان پی دی اف

Better-English-Pronunciation_www.hellooteacher.ir

دانلود فایل صوتی

Audio_www.hellooteacher.com

درباره‌ی Reza Fattahi

سلام من رضا فتاحی هستم، مدیر وبسایت هلو تیچر. دانش آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری شیراز. مدرس، مترجم، و ویراستار در حوزه زبان انگلیسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *